En tanke...

En tanke fick jag idag...

Jag går rakt på sak, skriver till honom hur jag känner och om han har något intresse av att träffa mig!
Rakt på sak, måste vara det bästa! Eller???!!!

Men sen smyger sig fegheten fram....
Jag har fan inte mod!
Åh va fan jag ger mig in i....kanske=///.

Eller kanske rent av så blir han skitarg och säger att jag är som "alla" andra, bara trånar=(.
Eller kanske kommer han tro jag hamnat i en slags 40 års kris, vilket jag absolut INTE har, jag vet vad jag känner och det går ju för fan inte över, jag har inte känt så här sen jag var nyförälskad i min man=/.
Jag vet att det är äkta känslor!
Då skulle jag bli så jävla sårad så.....

Shit shit shit.....

Ge mig råd någon!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0