Kärlek vid första ögonkastet!

Jag hade väl aldrig kunnat tro att något sånt här skulle hända mig....

Men efter ett förhållande på 20 år så var HAN bara där=).
Mina känslor kunde inte stoppas, hjärtat fick tokfnatt, och jag hade miljoner fjärilar i magen=).
Jag har försökt "glömma" denna man!
Jag har försökt bli nyförälskad i den man jag är gift med och dessutom levt med i 20 år!
Jag har försökt ha tankarna på något annat!
Jag har försökt att gå bort mina tankar!
Jag har motionerat för att glömma han!

Det går inte, det bara är så här:
JAG ÄR KÄR!

Kärlek vid första ögonkastet....Jag kan inte hjälpa det, men trodde däremot det bara hände i filmer!

Det jobbigaste är: Hur jag ska kunna tala om mina känslor för denna man, och om så blir fallet "vilket jag vill" så hoppas jag ju naturligtvis på gensvar....
Men isf kommer vi till en svår punkt: Jag måste skilja mig och allt som hör till....


Fortsättning följer....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0